Having made her debut with the autobiographical documentary The Duckling, Ono Sayaka directs, shoots, and edits this documentary focusing on Japan's sexual minorities.
After a man starts to wear women's clothing simply hoping to be stylish, he finds himself attracted to men. After falling instantly in love with a beautiful girl, she is a "he". As the intimate moments and unpleasant complications of lovers are captured on camera, the truly ambiguous, diverse, and confusing aspects of sexuality are revealed.