Directorial debut from Fujinuma Shinichi inspired by his experiences as guitarist for the punk band Anarchy formed in 1978.
The band Guns became a social phenomenon in the 1980s, but they have to go on hiatus when Hal (Kitamura Yukiya) causes an injury. Three decades later, Ichi (Nagase Masatoshi) brings them back together, driven by Animal's (Shibukawa Kiyohiko) questionable motives. But, tensions among the bandmates appear once they start rehearsing.