Car action film that shares the same story universe with "Gachiban" and "Yamikin Dogs" and features characters from both series. Directed by Watanabe Takeshi of Neko Ninja.
Ex-hoodlum Azuma Aberu (Fujita Ray) works at a car factory and has a side gig as a mule transporting a suspicious-looking cooler box. He transports the box without asking any questions of his client Endo (Komoto Masahiro), but one night his childhood friend Akai Reo (Arai Atsushi) gets in his car.