The juvenile delinquent action series GACHI-BAN has gained popularity for its realistic fight scenes. In this installment, the lead roles are played by the stars of previous entries in the series, Sano Kazuma When I kill myself and Kubota Masataka We Can't Change the World. But, We Wanna Build a School in Cambodia, who have been cast together for the first time. After being betrayed by an upperclassman, Kuronaga Yuto (Kubota) is thrown in a reformatory, and he crosses paths with its reigning boss, Mori Monji (Sano). Each remains true to their own convictions about what it means to be a delinquent, and they rush headlong toward an unavoidable showdown.