A making-of documentary about BANGKOK NITES, the film written and directed by Tomita Katsuya of the production team Kuzoku, put together from over 100 hours of behind-the-scenes footage of the filming. Mukoyama Masahiro, a member of the cinematography detail which also shot BANGKOK NITES, documents team Kuzoku's approximately 4000 kilometer all-location journey across Thailand and Laos. The camera inevitably brings to the fore Southeast Asia's war torn past and reveals the local residents' spark of defiance.