The first collection of films from a collaborative project from international short films festival, Short Shorts Film Festival & Asia. The short films are screen dramatizations inspired by the hit songs of group EXILE TRIBE. The six works are comprised of Kawase Naomi's "Parallel World", A.T.'s "Sense of Sentiment", Hagiwara Kentaro's "Snowman", Saito Toshimichi's "Under the Black Dress", Tokiwa Shiro's "Destination" and Ochiai Ken's "Swan Song".