Third film in the comedy hero action series. The third hero with paranormal abilities unites with his two predecessors to fight the ultimate enemy. Brings together numerous special effects veterans including director Masuda Akihide.
New York-based Max Man Hiro (Inaba Yu) meets the first Max Man Seigi (Chiba Yudai) in the US, Hiro's home turf. They head for Japan and meet up with Seigi's younger brother Hideo (Ryusei Ryo), who is the second Max Man. Then, former idol Kaho (Yamaya Kasumi) and daughter of an assemblyman complicit in a terrorism plot gets kidnapped.