Film in the Anime Tamago 2018 project sponsored by the Agency for Cultural Affairs' Young Animator Training Project. Directed by Satou Koudai, the CGI director for the Nissin Cup Ramen commercial 'Freedom' that was praised for the 3DCG animation.
Papier-mache dog Haruo (voice: TARAKO) and the other good luck figurines in the Amanogawa household are always looking out for Yamato (voice: Asai Ayako) and his sister Himi (voice: Yamamori Yuka). One day, Himi follows a mysterious cat charm out of the house and goes missing.