Six heart-rending short films are born out of songs by six exceptional artists of the EXILE family. This is the second collaboration project from the Short Shorts Film Festival and Asia international short film festival.
The six short films: "Canaria" by Matsunaga Daiishi, "Funky" by Ishii Yuya, "AEIOU" by Ando Momoko, "Kuu" by Hirabayashi Isamu, "Our Birthday" by Saito Yuki, and "Genkou no Hate" by Kishimoto Tsukasa are presented theatrically with each of the protagonists' feelings becoming the touching "6 Tears".