A remake of You are the Apple of My Eye, the hit Taiwanese film directed by Giddens Ko who adapted his own autobiographical novel. Directed by Hasegawa Yasuo, the screenwriter of Ogawa No Hotori -At River's Edge- and Snow On The Blades, casts talented young actor Yamada Yuki in the lead role.
Kosuke (Yamada) enjoys his high school li fe wi th his classmates. One day, Kosuke goes too far with his hijinks so the teacher assigns honor student Mana (Saito Asuka) to be his watchdog. This becomes Kosuke's incentive to suddenly get close with Sanae.