In this omnibus film starring Tanaka Shunsuke, Mizuno Masaru, Honda Takafumi, and Kobyashi Yutaka, the members of the Nagoya entertainment act "BOYS AND MEN", the lives of four 29-year-old men intersect through four episodes. In "The Night of Tsuchinoko" a self-proclaimed film director attends a class reunion and reunites with the classmate with whom he had a crush; "The Criteria for Marriage" depicts the interaction between a respected matchmaker at a matchmaking agency and a peculiar client; a young man who makes a living off of a video sharing website faces a dilemma in "Going Viral"; and in "Junction 29" an aspiring manga artist comes face-to-face with his high school self.