The two-faced nature of human beings is explored in this thriller depicting the dark side of web society's anonymity through the two heroines' online alter egos. Music director on Hirugao -Love Affairs in the Afternoon-, Kanno Yugo, takes on the role of planner and producer for the first time.
Makiko (Hisamoto Masami) is an unmarried career woman who works for a major construction company. However, in her private life she is an adored web mistress of a site which makes participants hunt for her own underwear that she has hidden all over the city. Meanwhile, Aoi (Itano Tomomi) is a housewife dissatisfied with her husband who secretly frequents a harassment site.