The television series based on the popular comic debuts on the big screen. Kawamoto Homura, the comic's original author, has created an original idea and also works in a supervisory role. The story unfolds under the direction and screenplay by Hanabusa Tsutomu of Asahinagu.
Hyakkaoh Private Academy determines student level through their prowess in gambling. Enigmatic transfer student Jabami Yumeko (Hamabe Minami) earnestly desires to square off against Momobami Kirari (Ikeda Elaiza), the student council president who dominates the campus. Just then, the white clad group, Village, who tout non-gambling and disobedience against the student council, begins to gain prominence.