Feature-film adaptation of the best-known work from the theatre group KAKUTA headed by playwright Kuwabara Yuko, reuniting The Devil's Path scriptwriter Takahashi Izumi with The Blood of Wolves and Sea of Revival director Shiraishi Kazuya. Brings together accomplished actors including Sato Takeru in the lead along with Suzuki Ryohei and Matsuoka Mayu.
A mother and her three children find their fate thrown into chaos by an incident that happened one night. The family members each go their separate ways but reunite after 15 years and struggle to restore their family bonds.