Drama inspired by "The Phone of the Wind", a real-life phone booth that was set up to communicate with the deceased in Otsuchi Town, Iwate Prefecture, which was devastated in the Tohoku Earthquake and Tsunami. Directed by Suwa Nobuhiro, known for films including Le lion est mort ce soir, starring the renowned actor Jean-Pierre Léaud.
Haru (Motola Serena) is a girl who lost her family in the Tohoku Earthquake and Tsunami, and she embarks on a journey from Hiroshima to her hometown of Otsuchi. Her emotional wounds are soothed during her travels as she encounters various people and experiences their kindness.