Up-and-coming director Kobayashi Yuki directs this shocking reboot of The Machine Girl by Iguchi Noboru who enjoys a cult following even in North America. Chiba Yoshinori and Nishimura Yoshihiro, who produced Kobayashi's commercial debut film Death Row Family are once again on board as producers.
Ami (Tsukimiya Himena) and Yoshie (Hanakage Kanon) are sisters living in the slums ruled by the "Dharma Family", kingpins of the organ trade. Seeking to take revenge on the Dharma Family boss (Negishi Toshie), Yoshie attaches a machine gun arm to replace the one she lost.