Inudo Isshin directs this remake of the Rob Reiner film starring Morgan Freeman and Jack Nicholson. Veteran actresses Yoshinaga Sayuri and Amami Yuki play women whose days are numbered.
Sachie (Yoshinaga) is a homemaker who has devoted her life to her family, and Mako (Amami) is a wealthy company president. Both women find out they don't have much time left to live, and they hit it off after meeting at the hospital. They randomly get a "list of things to do before you die" written by a 12-year-old girl, and they resolve to do everything on the list.