Teen drama inspired by hip hop artist SEEDA's album "Flowers and Rain." Commercial film debut for video artist Tsuchiya Takafumi.
Yoshida (Kasamatsu Show) spent his childhood in London and has trouble adjusting to insular Japanese society. He finds his place in the world through hip hop, but loses his way and ends up as a drug dealer after his pals betray him and he fails at rapping. Then, overwhelming tragedy befalls Yoshida, and he has to decide how he will face reality and himself.