Comedy about the ruckus caused by a rebellious daughter who is always upset with her dad and the father who randomly ends up as a ghost.
College student Nanase (Hirose Suzu) can't stand her father Hakaru (Tsutsumi Shinichi), who is the president of a pharmaceutical company, and she vents her upset by telling him to "just die!" One day, Hakaru takes medicine that makes you die for two days only. Nanase frantically tries to rescue him from a rival company's conspiracy to have him cremated.