Okada Junichi stars along with a splendid cast of actors in this entertaining action film.
The Fable (Okada) is a master assassin who is referred to as a "legend" by the underworld. Overworked, he is given a mission by his boss (Sato Koichi), to live a full year as a normal man without killing anyone. Incognito, the Fable is given the name "Sato Akira" and starts a new life as a regular citizen along with his partner Yoko (Kimura Fumino).