Live-action adaptation of Shiota Takeshi's same-named novel, which graphically portrays the beauty and horror of the publishing industry. Directed by Yoshida Daihachi, whose The Scythian Lamb won the Kim Jiseok Award at the 22nd Busan International Film Festival in the Window on Asian Cinema program.
The president of the Kunpusha publishing giant suddenly dies, triggering an internal power struggle over his successor. Trinity magazine editor Hayami (Oizumi Yo) is forced to contend with the magazine's possible termination by senior manager Tomatsu (Sato Koichi). Hayami grapples with publishing world ruffians in a struggle for the magazine's very existence.