A crime drama inspired by an actual case of a juvenile murdering his grandparents. Kawamura Mitsunobu, producer of The Journalist and Omori Tatsushi, director of Every Day a Good Day, team up to dig deep into the dark secrets of the young perpetrator and his mother.
Shuhei (Okudaira Daiken) tries to satisfy the distorted affection of his single-mother Akiko (Nagasawa Masami) who lives an ad hoc lifestyle, and maintains casual relationships with men. The bond between them which develops as they gradually become isolated from society drives the grown-up Shuhei toward committing a murder.