Teen film depicting a "sweet summer" of third year high school students. The production brings together popular YouTubers Soraci (leader of "Avntis"), Tetsuya (leader of "Tokai On Air"), among others including director HiROKi.
Third year high schooler Makoto (Soraci) lives in a rural town with his younger sister and his mother who runs a small shop. His childhood friend Shinpei (Tetsuya) has a crush on classmate Haruka (Kobayashi Mariko), but realizes Haruka likes Makoto. Then Mizuki (Mito Natsume) comes into their lives.