An erotic-comedy showcasing the struggles of a pin-up model to survive in the entertainment industry. In the director's chair is Shoji Tsuyoshi who won Best Film at the Shanghai Queer Film Festival 2018 for Old Narcissus.
One day, Okinawa native pin-up model Misora (Hashimoto Rina) is ordered by her talent agency to appear in an adult video. The subject matter of the video involves Misora tussling with 100 karate practitioners and if she bests them all, she can sing a song. Since her father is an associate karate master, Misora decides to appear in the video.