Feature film sequel for the "BLOOD-C" anime series franchise. Oku Shutaro returns as live-action series director to capture the action in a story about underground fights.
Winners' wishes are granted and losers die in the underground fights at BLOOD-CLUB, which gets shuttered only to spring up in a new spot. The fighters include megastar idols, and big wigs from politics and the underworld frequent the VIP room. But then a police investigation reaches the associates vying for massive power.