Fashion event director and video creator Tsuda Hajime makes his feature film debut as both director and screenplay writer. Follows ten months in the lives of two women facing the crossroads of pregnancy.
Koharu (Miyoshi Ayaka) and Ayano (Abe Junko) are 27-years-old friends who share an apartment. When Koharu finds out that Ayano is pregnant, she insists that Ayano can't possibly raise the child on her own. Then, Koharu sees an images of the fetus at the doctor's office and resolves to support Ayano's decision to be a single mother.