100 Yen Love director Take Masaharu and screenplay writer Adachi Shin reunite for another original story about boxing. Tells the story of three bottom-dog boxers who get used as punching bags.
Pro boxer Suenaga Akira (Moriyama Mirai) fell off the path to greatness but still tries to crawl his way to the top. Omura Ryuta (Kitamura Takumi) is a youngster who grew up in foster care. Miyagi Shun (Katsuji Ryo), a TV celebrity with famous parents, takes a shot at boxing as part of a TV show. Three underdogs with very different back stories put their pride on the line as they exchange blows.