A film based on a screenplay that won the first-ever Matsuda Yusaku Prize, created by the Shunan Kizuna Film Festival in Yamaguchi Prefecture. Take Masaharu (Unsung Hero) directs. Ando Sakura (Love Exposure) won an audition to play the protagonist, a woman who trains to be a boxer, and gives a fully committed performance.
Ichiko (Ando) gets into a fight with her divorced older sister Fumiko (Saori), leaves home, and begins working in a 100 yen store. On her way home from her job, she passes a boxing gym where she meets boxer Yuji (Arai Hirofumi). They begin living together, which totally transforms Ichiko's personality.