Drama from director Take Masaharu and scriptwriter Adachi Shin, who also teamed up for 100 Yen Love and We Make Antiques.
Popular television announcer Takako (Kaho) is demoted to director/reporter due to her own adultery scandal. She goes about her days with little motivation. Then, she is offered the possibility of returning to the announcer department and accepts a demanding project to cover festivals across Japan's 47 prefectures. Takako recalls the peculiar "Osaki Festival" takes place in the town of Minami Osumi in Kagoshima Prefecture where she had lived for only a year in her childhood.