Finale for the film series based on Fukumoto Nobuyuki's mega-hit comic with total sales topping 21 million copies. Original story created with the involvement of Fukumoto. The protagonist puts his life on the line for gambling.
The year is 2020 and post-Olympic Japan's economy is in a tailspin. Dissolute Kaiji (Fujiwara Tatsuya) balks at the escalating price of beer when his former acquaintance Otsuki (Matsuo Suzuki) comes along with a get-rich-quick scheme.