This drama about a family is set in a small community along the natural splendor of the Uwa Sea dotted by islands large and small. In the director's chair is Hayakawa Daisuke who is making his feature directing debut with this film.
Ten years ago Keisuke (Nagaoka Tasuku) went to Tokyo to become a musician. He receives a call from his far off hometown informing him of the funeral for his older brother who went missing while fishing at sea. Having lied he achieved success in Tokyo, Keisuke is hesitant but nevertheless returns home. Gathered at his parent's house are his father who lives alone; his brother's ex-wife; Hiroshi, a classmate who was the last to see his brother; and Hiroshi's younger sister Nagi who bears a limp.