Coming-of-age mystery that exposes the truth behind an incident in high school that destroyed a relationship. Directorial debut for Sugioka Tomoya.
Akito (Inoue Yuki) is a 25 year old slogging through days at the office, and he unexpectedly reconnects with Eriko (Kinoshita Ayane), his high school crush. However, memories from high school are off limits for Eriko due to a certain incident involving a chalkboard. Akito realizes that he is also hung up on that incident and embarks on a plan to rewrite their memories.