Comedy about a guy with amnesia. Story and direction by Yokoo Hatsuki of Amber Light and Last Night Rewind.
Shizuko (Abe Megumi) is heiress to the Makita family and lives with her housekeeper Natsu (Miyamoto Maki) in the mansion bequeathed by her grandfather. One day, Natsu drops a flower pot from a window and it randomly hits a passing guy (Ohashi Akira) smack on the head. He loses his memory and Natsu proposes taking care of him in the mansion until he recovers, but the guy says, "I think I was master of something..."