A human drama based on the novel "Ryoichi Shikai's Dragonfly" from author Morisawa Akio's novel of the same name. Many of his novels have been made into movies.
Gonda Tetsuo (Goto Takenori) is a gay man who works out at a gym by day and runs the snack bar Hibari at night, where his gym buddies go. One night, his gym buddy Shikai Ryoichi (Fukami Motoki), a dentist, comes to the bar and starts talking about something that happened a few years ago that he has not been able to overcome. The bartender gently offers him a cocktail named "Silent".