A film adaptation of Nagira Yuu's best-selling novel of the same title by director Lee Sang-il of Villain and Rage. Hong Kyung-pyo of Parasite served as the cinematographer.
Sarasa, a 10-year-old girl who was unable to return to her aunt's house, and Fumi, a 19-year-old college student, met in a rainy park. He invites Sarasa, who has no place to stay, to his house and they spend two months together, but he is eventually arrested for kidnapping. Fifteen years later, Sarasa (Hirose Suzu) and Fumi (Matsuzaka Tori) meet again by chance.