The rehabilitation of those who have gone astray is viewed through the eyes of a probation officer in this social drama written, directed, and edited by TV Man Union graduate Kishi Yoshiyuki, who received high acclaim for his theatrical film debut Double Life and Wilderness.
Kayo (Arimura Kasumi) is a probation officer who forges ahead with her job. Continuing to work closely with ex-convicts, she is assigned to Kudo (Morita Go) who had committed murder. As she endeavors to rehabilitate him, Kudo suddenly disappears and emerges as a suspect in a case.