Paean to life based on an original story from screenwriter Abe Teruo and helmed by Hirayama Hideyuki, who has captured life from diverse perspectives with Begging for Love and other films.
Igarashi Fumi (Kobayashi Satomi) lives in a countryside town. She hangs out with friendly coworkers and a boy who is decades younger than her, and has the surprising experience of being hit by a meteorite. All the while, her feelings of sadness come and go. Then, a tune blown on a leaf brings a man into her life.