Europe Kikaku, the popular theatre company which has been focusing its energy not just on plays but video content as well, tackles for the first time an original feature film with all its members.
In a certain live-work building, Kato (Tosa Kazunari) realizes these is a 2 minute time displacement between his apartment on the second floor and his cafe on the first floor. The cafe's regulars learn about the existence of a "time television" and become keen on finding out about the future. Furthermore, there's a time feedback which complicates matters when Megumi (Asakura Aki), the barber next door, and others become involved.