Following on from Beyond the Infinite Two Minutes, this comical ensemble piece is produced by Europe Kikaku, from an original idea and screenplay by Ueda Makoto, and directed by Yamaguchi Junta.
Mikoto (Fujitani Riko) who works at Fujiya, a long-established ryokan in Kyoto, is standing on the banks of the Kibune River behind the annex when she is called by the proprietress and returns to work. However, two minutes later, she somehow finds herself back in the same place as before. Soon after, the head waiter, the waitresses, the cooks and the guests also start to feel something strange and notice a two-minute time loop.