This documentary covers five-plus years in the lives of two young Turkish Kurds who are trying to get refugee status and exposes the plight of Kurdish refugees in Japan.
18-year-old Ozan and 19-year-old Ramazan arrived in Japan while still in elementary school. They have both been provisionally released from immigration detention but lack official residency status and aren't allowed to work. Meanwhile, their uncle Mehmet has been in long-term detention at a Tokyo immigration facility and faces serious health problems.