Documentary about Sato Teiichi's daily life spent doing everything by hand at his seed shop in Rikuzentakata City, which was devastated by the Great East Japan earthquake and tsunami. Filmmaker Komori Haruka handles directing, camera and editing in her feature film directorial debut.
Sato's home-cum-shop were swept away by the tsunami. He runs the Sato Seed Shop where he does everything on his own, including the construction of the prefab building, digging of the well, and creation of the signage, and he also writes a memorandum using self-taught English about his experiences during the disaster.