A social drama based on Ikeido Jun's best-selling novel of the same name, which was also adapted into a TV drama, is directed by Motoki Katsuhide , of Recall fame. Set in a megabank, the film tells a completely original story that differs from both the novel and the TV drama version.
A cash loss incident occurs at a branch of the Tokyo Daiichi Bank. Nishiki (Abe Sadawo), a customer service representative, investigates the truth of the case with Airi (Ueto Aya) and Tabata (Tamamori Yuta), who work at the same branch. Gradually, they uncover scandals that spread throughout the bank.