A social human drama depicting the harsh reality faced by a single mother and a person without a family register. Directed by Ozawa Kazuyoshi, an actor who has been active in movies, dramas, and V-cinemas since the 1980s.
Maika (Kodama Haruka), a pregnant woman who ran away from her abusive husband, ends up at a love hotel in the suburbs. Seven years have passed since she raised her daughter Sakura (Tsumugi) while living and working there. Since then she has lived quietly so that no one knows that her daughter does not have a family register, but a problem looms: her daughter is about to enter elementary school.