Colorful director Hara Keiichi helms this animation adaptation of Tsujimura Mizuki's same-named bestselling novel.
Kokoro (Touma Ami) is a junior high school girl who finds herself ostracized at school and holes up in her room. The mirror in her room begins to glow, and inside a fairytale castle unfolds where she meets six other junior high school students. Then a girl wearing a wolf mask appears and announces that if they can find the key hidden in the castle, their wish will be granted.