Film adaptation of the same-named manga by Tajima Rettou that portrays good times in a shared house. Directed by Maeda Tetsu of And So The Baton Is Passed.
High school student Naotatsu (Onishi Riku) moves in with his uncle Shigemichi (Kora Kengo). The house is full of eccentrics, including a grumpy 26-year-old office worker named Sasaki (Hirose Suzu), a crossdressing fortune teller, and a college professor who travels the world. Amidst this unexpected communal lifestyle, Naotatsu develops a crush on Sasaki.