Drama by director Kiriya Kazuaki (Goemon, Casshern) about a high school girl who is entrusted with a mission to save the world. Starring Ito Aoi, who drew attention for her roles in Intolerance and Missing.
Hana (Ito Aoi), a high school student who lost her parents in an accident, does not fit in at school and cannot find any reason to live. Suddenly one day, a man claiming to be from a special government organization visits her and asks her to tell him about a dream she had. Hana is confused and has no idea what is happening, but that night she has a strange dream.