Kirishima Satoshi was a wanted man for his role in a series of corporate bombings in the 1970s, and ultimately his case was dismissed due to his death in 2024. The film depicts his life, including his years spent as a fugitive.
Social unrest simmered beneath the surface of Japan's rapid economic growth. College student Kirishima (Maiguma Katsuya) sympathized with the Anti-Japan Armed Front and joined the organization, but was tormented by profound doubt after their activism turned deadly. He lived as a fugitive under an assumed name, finding live-in work at a construction company and falling in love with Kina (Kita Kana), a singer he met at a music venue...