Commercial feature film debut for cutting-edge director Nakagawa Shun based on stories by coming-of-age novel maestro Asai Ryo. Emotive depiction of the two days before graduation for four high school girls in love.
The story takes place in a provincial high school slated for demolition. Four girls saying farewell to their loves include basketball captain Goto Yuki (Ono Rina), who will leave her boyfriend to pursue her dreams. Yamashiro Manami (Kawai Yuumi) will deliver the farewell speech for their graduating class, but she is dealing with complex feelings of her own.