Sophomore feature film from Kusano Natsuka, who earned accolades within Japan and abroad for her debut film Antonym.
Aki returns to her childhood home during a break from work and visits the new abode of Nodoka, her buddy from elementary school through college. Nodoka has married college upperclassman Naoto and they live with their daughter in a newly built house near Nodoka's parents. Aki feels like their home is cut off from the world around them. Nodoka's daughter Honoka is shy at first, but then she gradually warms up to Aki...