A human drama depicting the "last day of life" of a girl on the verge of giving up on life. Director Ibayashi Yuka, who made her debut with The Wonder of a Summer Day, has teamed up again with screenwriter Ibuki Hajime, who won an honorable mention at the 33rd Fuji Television Young Scenario Awards.
Kiho (Nakagawa Seina), who has no family or friends, has been living alone since entering junior high school. One day, she meets a self-proclaimed "angel" on the roof of her school, and they spend the last day of her life together. Kiho is moved as she touches the subtleties of people's hearts as they appear one after another.